no

29.6. - 3.7.2016
Žilina

Rozmanitosť nápadov

Nová Synagóga: H1
02.07.2016
16:30

Michał Staniszewski (Poľsko)
Plastic / www.plastic-demo.nazwa.pl

V súčasnosti je skutočne ťažké vynájsť nový typ hry alebo vytvoriť pre počítačové hry nové prostredie. Neustále sa vynára základná otázka – musíme preskúmať všetky existujúce hry, aby sme vymysleli takú, ktorá ešte nebola vytvorená? Alebo sme len všetci uviazli v hromade hier a musíme sa z nej dostať von? Vychádzajúc z jednoduchých paradigiem a teórie čísel sa pokúsim roztriediť a zoradiť všetky jestvujúce nápady a poukázať na tie skutočne hodnotné a univerzálne.

Michał Staniszewski je kreatívny riaditeľ Plastic, malej spoločnosti, ktorá má korene v  demoscéne. Spoločnosť Plastic bola založená v roku 1997. Zozačiatku vydávala demoverzie na staršie počítače a počítače typu Amiga. Od roku 2007 spolupracuje Plastic so štúdiom Sony Santa Monica, ktorá stojí za vznikom série God Of War a unikátnymi hrami ako Journey, Flower, Unfinished Swan a Everybody’s Gone to the Rapture. V súčasnosti Michał pracuje na hre Bound, ktorej cieľom je spojiť klasické herné techniky s nehernými.